POWITANIE

Kapsle piwne + ogólne dyskusje.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
chinet
Posty: 4136
Rejestracja: 19 marca 2006, 13:37
Lokalizacja: Błonie

POWITANIE

#1 Post autor: chinet »

Witam całą BRAĆ KOLEKCJONERSKĄ !
Wyczytałem gzieś, że podobno na świecie jest ok. 3.000 kolekcjonerów zbierających kapsle. Więc jestem 3.001-ym.
Kilka słów o sobie.
Mam 35 lat i jestem z Warszawy (już tam któreś pokolenie). Żonaty, dwoje dzieci (syn 8 lat, córka - 4).
Kolekcjonowaniem w tematyce piwnej zajmuję się od kilkunastu lat. Kiedyś, jeszcze w latach szkolnych zbierałem puszki. Potem gdy już mogłem smakować osobiście piwo zainteresowałem się etykietami a później włączyłem do kolekcji kapsle. Etykiet nawet nie wiem ile mam, natomiast kapsli ok. 600 (z czego polskie 160).
Właśnie dojrzałem do decyzji by ukierunkować swoje hobby na kapsle.
Kolekcję moją powiększałem kupując poprostu butelkę piwa osobiście bądź przez znajomych (w kraju lub zagranicą). Ostatnio zacząłem troszkę kupować na aukcjach.
Trafiając na stronę Szanownego Pawła zobaczyłem, że ja tak naprawdę o kapslach nic nie wiem. Tak więc uczę się wszystkiego jak żółtodziób (dobrze, że chociaż nie startuję z kapslami od zera).
Chętnie wymienię posiadane etykiety na kapsle - i tu będąc lokalnym patriotą - pierwszeństwo dla kapsli z browaru warszawskiego.
ŻYCZĘ WSZYSTKIM ZDOBYCIA TEGO WYMARZONEGO KAPSLA !
Pozdrawiam i do usłyszenia...
chinet

danio_145
Moderator
Posty: 3082
Rejestracja: 07 lutego 2005, 11:16
Lokalizacja: Nowy Sacz 33-300
Kontaktowanie:

#2 Post autor: danio_145 »

Serdecznie witamy Kolejnego Kolekcjonera.
PS Tak na marginesie. Pub->Nowe Ludzie. Tam jest temat do przedstawienia się.
O Kura Masa!
Viva'la Obwoluta!
Pijemen po einen Bieren!
Miodos sie nie topios!

Pedro
Posty: 357
Rejestracja: 21 lutego 2005, 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

#3 Post autor: Pedro »

danio_145 pisze: PS Tak na marginesie. Pub->Nowe Ludzie. Tam jest temat do przedstawienia się.