Strona 1 z 1
: 06 stycznia 2012, 21:11
autor: KZK16
Czemu nie mogę dodać dokumentu Word ( Lista braków ) w formacie docx ?
: 06 stycznia 2012, 22:06
autor: Kowalsik
Bo wiele osób go nie otworzy? Ja na przykład...
: 06 stycznia 2012, 22:38
autor: wtk
KZK16 pisze:Czemu nie mogę dodać dokumentu Word ( Lista braków ) w formacie docx ?
Dość nowa wersja.
Podobnie miałem z Excelem 2010
z rozszerzeniem .xlsx !
: 06 stycznia 2012, 22:44
autor: Tomek
KZK16 pisze:Czemu nie mogę dodać dokumentu Word ( Lista braków ) w formacie docx ?
Widocznie za nowa wersja na to forum. Zapisz ten plik w formacie starszego Worda, czyli "doc" i będzie OK.
: 06 stycznia 2012, 23:55
autor: KZK16
Tyle że starszego Worda nie mam, i muszę coś innego wymyślić.
: 06 stycznia 2012, 23:57
autor: Pluto
Zapisz go jako starą wersję.
Plik -> zapisz jako -> Dokument programu 97-2003 i będzie w formacie .doc
: 06 stycznia 2012, 23:58
autor: wtk
Wystarczy jeden plik dostany od kogoś w formacie .doc
Możesz go edytować w formacie .docx a i tak zapisze
(powinno) w formacie .doc i po sprawie.
: 07 stycznia 2012, 00:05
autor: KZK16
Dzięki Pluto
: 08 stycznia 2012, 21:06
autor: Paweł
Można już dodawać załączniki docx, xlsx.
Pamiętajcie tylko, że tak jak napisał Kowalsik niektórzy nie mają możliwości otwierania tych plików, jeżeli nie zainstalują tego:
http://www.microsoft.com/downloads/pl-p ... bb74cd1466
Najlepiej więc robić tak, jak napisał Pluto.